torsdag den 29. december 2011

Julemarathon overstået!


Puuuuhhaaaaaahhhh.
De fleste har det nok ligesom mig. Er helt fed up med julemad (som jeg jo ikke synes er synderligt interessant) og familie og slægtninge.
Det er da hyggeligt, og de er da søde, men der er bare rimelig meget small-talk og pænhed. Der er ingen der tager joggingbukser på, ligger sig i sofaen med chips og cola og sætter en eller anden gammel eventyrfilm på.
Og det er det der er brug for. Og sushi. Har ikke rigtig taget billeder af juletræet, gaverne, maden, alle familierne eller de tusind juleborde jeg har siddet ved, men tog da et par billeder af byen med pæne ting i, inden det gik helt juleamok fra den 23.
 Den 22. havde min søde-mand nemlig en frisørtid der var en del af hans julegave. Og et eller andet skulle jeg jo lave mens jeg ventede på at han blev klippet og nusset færdig, så jeg kunne betale overpris.
Hermed: Julestemning i by med pæne ting:
Yes, very gay hair dresser. De havde fyldt vinduet med krøyerkugler og sat et hårtørrer op der lavede snevejr. Fantastisk ide. Og det var hyggeligt. 

Hej Hej. Vi siger det hele tiden, og det er faktisk et ret pænt skilt. 

Store træ-svampe. Ville gerne lave en lille skovbund med dem og gran og noget vat i bunden. Men ville nok være lige i overkanten at smide 10-12 af dem i kurven. 

Vildt flotte dynebetræk fra HAY. Som jeg ønsker mig i fødselsdagsgave (for de er vildt dyre).

Nårh, ja. Fik da forresten dette uld-hylster af min søde-mand:
Fra Fjällräven. Har boet i den siden juleaften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar