tirsdag den 6. december 2011

Ordsvineri

Hvem fanden har skrevet  det jobopslag som jeg har sakset linjer fra her nedenunder. Prøv at gæt på hvilken stilling det er mens du læser. Afsløringen kommer til sidst.

-udviklingen af nye måder at tænke og praktisere ----- på
-struktur, som danner ramme om en ambitiøs udviklingsplan
-selvstyrende team omkring fleksibel planlægning
-blandt andet fokus på at intensivere udviklingen omkring arbejdet med den internationale dimension og IT
-lokaler vil få installeret interaktive boards.
-understøtte samtlige indsatser i udviklingsplanen
-en række kompetenceudviklingsforløb
-Lokaler der fremstår lyse og indbydende
-hvor teamet definerer hvordan omgangsformer, kutymer osv
-Arbejde i selvstyrende team omkring udarbejdelse af fleksibel planlægning
-Der kan indgå i et fagligt og inspirerende miljø. Der tager medansvar for samtlige opgaver i hverdagen. Der kan planlægge, gennemføre og reflektere over egen ------ praksis




Ja, it's a bloody folkeskole.
Er rimelig træt af alle de buzzwords der står i vejen for teksten. Der gik virkelig lang tid før jeg fattede at de gerne ville have en lærer i matematik, naturfag, idræt og håndarbejde.
Jeg tror sgu jeg søger. Det er kun et vikariat, men jeg kan sgu godt lide så sygt ambitiøse og motiverede og flexible de er med alt.
Et andet sted så jeg nogen der havde 630 motiverede elever på en skole. Stakkels børn. Hvad nu hvis de har en off-day?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar