onsdag den 21. december 2011

Selv-føl-ge-lig

Selvfølgelig skriver overseje-ønskejob og spørger efter telefonnummer den ene dag i hundrede år hvor jeg først tjekker min mail hen ad kl 17.30.
-For de vil godt lige høre hvordan og hvorledes med mit skema...
-Sådan om jeg vil stikke hovedet forbi deres kontor i morgen. Sådan mellem 10 og 15.
Whaaaat? Fuck. Har ikke noget at tage på, og har ikke mere shampoo.... vaskede hår i dag med body-shampoo... (hvadfanden. Sæbe er vel sæbe).
Tør ikke andet end at sidde klistret til telefon tusind timer i døgnet og stå op kl 7.00 i morgen (havde ellers bestemt mig for juleferie(så meget man nu kan når man er arbejdsløs)), hvis de nu ringer kl 8.
Nårh, ja, og der er da også lige en lille opgave de gerne vil have man løser og sender til dem inden man møder op.
Fuck, altså. Havde lige presset noget løntilskudsjob igennem et andet sted. Håber ikke de bliver gnavne. Hvad fanden. De kan jo bare give mig løn, hvis det er.
Uh, det er næsten for spændende.

(Senere)
.....Men de er dog på kontoret også efter 18. Ved ikke om det er godt eller dårligt.
Og kan nu gå fra telefonen og spise mad igen. Det passer dem nemlig bedst om en uges tid. Så kan jeg også købe noget (gratis) tøj at have på.

Og prøve ikke at spise ALT i julen. Må vælge ting fra. Starter med marcipan. Hader det alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar