mandag den 30. april 2012

Nu ventes der bare

Årh, har indtil videre haft en lidt vild dag.

Har været på Hvidovre og blive prikket i højre arm. Havde vildt erfaren, effektiv stikker der bare snakkede mig igennem det og var hurtig, præcis og tryg. Rigtig rart når man ikke er helt vild efter at få taget blodprøve.
Men de der graviditetshormoner er åbenbart ikke rigtig ude af kroppen endnu. Selvom de er faldet fra 1800 til 800 og så til 26 i dag. Men for at følge det helt til dørs skal jeg lige smutte derud igen på mandag. Heldigvis er de hurtige. Men det er da lidt ærgeligt at være sat på stand by. Graviditeten kom jo fordi vi gerne ville have en baby. Og den kommer i hvert fald ikke når vi lige skal vente til min krop bliver sig selv igen. Kom nu, krop.
Har lavet en graf til jer. Manner hvor er den flot


Men har da også været til jobsamtale. Har været lidt tøvende med at skrive noget om det for ikke at jinx'e det. Men jeg synes da det gik rimelig fint. Der er 4 kandidater, så nu er det bare at vente.
Og så søger jeg da lige nogle flere jobs i mellemtiden. Kunne godt overveje at blive den type arbejdsløs der sidder og drikker kaffe ude i solen i stedet for at sidde inde på et kontor i noget løntilskud(som man sagtens kan arbejde hjemmefra med. Kommer bare altid til at tage opvasken og vaske tøj og pudse sølvtøj og strikke i stedet for). Men venter i hvert fald på svar. Kunne virkelig være rart at få det. Og vide hvad der skete bare et halv-helt år fremover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar