mandag den 16. april 2012

Overshare

Det kan godt være at indlæggene kommer som klumper i brun sovs.
Men til gengæld er de utroligt alsidige udi emne.
Bare stop med at læse her hvis du får det dårligt af blod.
Eller bare har et utroligt fjernt forhold til kropsfunktioner.

Der var nemlig nogen der skrev et nytårsindlæg. Godt nok i februar, men det gælder også selvom man lige skal tænke sig grundigt om en måneds tid inden man ægte ønsker sig noget.

Noget at det var det med en baby. Og det gik faktisk skidegodt i 11 uger. Ca indtil i fredags. Jeg tror normalt overhovedet ikke på sådan noget "åh, åhhh, fredag d. 13." Men jeg må indrømme at i fredags var den værste fredag jeg nogensinde har været med til. Ordet spontan plejer at mene sådan noget som "Hey, vi tager da lige helt spontant til Berlin/i tivoli/på kanalrundfart" og plejer at være hyggeligt.
Når abort kommer efter spontan... not so funny. De skriver også "truende abort" i papirerne. Lyder meget farligere, men det er jo ikke tomme trusler, for fan.
Men det der spontane abort er åbenbart noget de fleste prøver på et eller andet tidspunkt. Det var faktisk meget rart at vi ikke havde nået at blive scannet og ligge og tude til et billede. På den anden side er 11. uge åbenbart virkelig sent, så man bløder virkelig meget. Nu også med kontraktioner aka veer (light). Men de gør i hvertfald rimelig nas. Men så bliver det ikke en overraskelse senere hvordan sådan noget føles.
Til gengæld er der proppet med barnevogne, graviditeter og nyfødte ovre på facebook lige i øjeblikket. Synes faktisk det er lidt strengt. Når man nu er blevet snydt.

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke været omkring din blog før, men sidder og overspringshandler og så dukkede din op. Og selvom jeg ikke har været her før, føler jeg ikke, at jeg kan hoppe videre før jeg har sendt et lille virtuelt kram. Det har du vidst brug for! Jeg håber, at der snart er en lille spire på vej igen, og at der næste gang ikke er nogen fredag d. 13.

    SvarSlet
  2. Tak, Stinemor.
    Vi håber :-)

    SvarSlet