tirsdag den 12. juni 2012

Brok!

Ja, nu brokker jeg mig lige lidt, ikke? Det må jeg godt. Det er min blog. 

Troede måske jeg kunne være helt cool omkring mislykket graviditet.
Har endda nægtet mig selv at brokke mig yderligere på bloggen, men når facebook er en forpulet kælling:

... bliver jeg også nødt til at være det.

Jeg er så pisse træt af folk der helt uproblematisk får børn. og brokker sig over at lillen igen har gylpet på mors 1000-kroners cardigan. De kan få stoppet deres perfekte triptrapstol op i livmoderen. Og rodet rundt.
Er faktisk rimelig god til at håndtere den vognpark af barnevogne der står parkeret ude på fortorvet ved den kaffebar der ligger under min lejlighed.
Har kun lidt lyst til at råbe og skrige og knalde en flad hånd på hornet når vi kører forbi i bil.
Er pissetræt at svulmende, frodige, gravide der klynker over vand i anklen og ih-hvor-er-der-lang-tid-til-termin-altså-5-uger...
HADER scannigsbilleder på facebook.
Og har meldt mig til noget løb, hvor ny-uddannede-MED-job-og-højgravid-bekendt(OG pæn) også skal løbe med. Ja. LØBE. Bliver sur hvis hun overhaler mig. Har garanteret kun taget passende kilo på under graviditet.
Bliver simpelthen så irriteret hver gang der er nogen der slager med deres egen frodighed.
Har unsubscribet til samtlige gravide facebook-venner og magter nærmest ikke at se på barnevogne og tykke kinder mere.
Ved godt at der ikke er ble-reklamer i fjernsynet UDELUKKENDE for at irritere mig, men det er sgu lige før.

Folk skal også holde op med at spørge om vi ikke snart skal have børn. Folk skal lukke røven.

Veninder skal holde op med at fortælle om flere veninder der er i lykkelige omstændigheder.

Fremmede skal holde deres kæft og tage sig sammen, og ikke brokke sig over at de er blevet gravide ved et uheld. Det sker sjovt nok hvis man knalder uden beskyttelse. Og ja, det er ikke 100% sikkert, det der gummi.

Folk skal bare lade være med at være gravide eller have småbørn til det her lige har lagt sig. Og nej, det er ikke mig der skal styre mit hysteri.

Så... nu er jeg også færdig. Hvis I så lige gider fjerne de to tre børnetøjsbutikker der ligger på vej ned til fakta ville jeg blive glad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar