mandag den 3. september 2012

Sowwy

Jeg er vidt en rigtig dårlig blogger i øjeblikket, men jeg er vist rimelig dårlig til ret mange ting i øjeblikket.
Det går vist egentlig meget godt på arbejdet, men jeg har lige meldt afbud til et faggruppemøde i morgen, og det ærgrer mig. Jeg synes ikke heeeeelt jeg slår til.
Uni begyndte i denne uge. Har ikke været der endnu.
Mandag i sidste uge ringede en meget insisterede studiestartsdame til mig og mente at jeg absolut skulle komme til introsrrangement hele ugen. Prøvede at få ud af hende hvad det helt specifikt drejede sig om, men hun sagde mest noget med det sociale og prøve at finde bogladen og sårn. Magtede det ikke. Ved godt hvor bogladen er. Og har jo alle bøgerne allerede.
I morgen har jeg så tid til at tage derhen, og har lige printet skema ud.
Shit. Der var obligatoriske øvelser allerede i dag. Nogle jeg jo ikke har været til. Har jeg allerede fucket det op?
Er lidt bekymret for det.
Og mega irriteret på KU for at skrive "øvelser" eller "forelæsning" på skemaet og ikke en kæft om hvad det handler om. Er komplet umuligt at forberede sig, og endnu mere umuligt at læse op på de forelæsninger man ikke kan komme til.

De er sgu heller ikke gode vejvisere. Lokale-betegnelsen er en helt speciel form for kode, som man formentlig skal have et længerevarende kursus for at forstå. Men det kunne jo have været det de andre lærte i sidste uge. Men man burde sguda kunne følge undervisningen uden at have været til ølstafet/skattejagt før studiestart. Og jeg har endda været på nærmest alle institutter i forvejen. Har afkodet et par af dem, men absolut ikke de alle.

Så også min mand mellem 20 og 22 i onsdags. Og faktisk hele dagen i søndags. Ellers har mindst en af os sovet eller været på arbejde.

Vil have timeout. Eller flere timer i døgnet.
Og jeg har ikke engang fuldtidsjob, børn eller hund.
Er utilstrækkelig OG klynket.
Sowwy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar