onsdag den 31. oktober 2012

Preggers pladder

Hæ hæ.
Kan altså godt lide at være gravid i øjeblikket.
Var til Ph.D-forsvar på min gamle afdeling i går. På afdelingen har jeg haft et par virkelig skønne kolleger, og da jeg helt glad hviskede hen over auditoriebordene at "jeg skal have en lille!", kom der et "det skal jeg også!" tilbage.
Hvor bliver det hyggeligt. Og fedt at der bliver nogen at være på barsel med som man kender i forvejen. Har helt ærligt været en smule bekymret for at blive ensom barselsramt. Og man kan vel ikke være sikker på at man bliver bedsteyndlingsveninder med mødregruppen.
Og så er jeg virkelig glad på hendes vegne.
Var også til gravidyoga i går for første gang. Der var rundte med "hvemerduhvorlangterduhenne", og så blev der sagt "velkommen til jer" til hver enkelt. Skulle lige have den vendt en gang i hovedet før Nååårh: velkommen til jer to:kvinden og det ufødte barn.
...
Synes det er lidt mærkeligt. Men det skal nok gå. Tænker bare stadig på mig selv som ental.
Der var en kvinde der gik lige i hjertet. Hun havde været igennem meget fertilitetsbehandling og nogle aborter. De havde prøvet i lang tid, og i dag fylder hun 40, og det er sidste chance for hjælp til eget barn i det offentlige. Så jeg håber virkelig, virkelig at det blive en baby denne gang. Hun gik lige i hjertet. Så tager jeg den ene abort på sig og mander mig op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar