mandag den 19. november 2012

Det' om bryster

A, B, C, D, E, F, Geeee,
H, I , J....

"... Hvad laver du? Er det ikke lidt tidligt at begynde at lære et ufødt barn om alfabetet? "

Jo, det er såmænd heller ikke det. Kunne også have begyndt på noget med nogle tal.
Men det er endnu mere kedeligt.
Var nemlig vokset ud af min bh. Havde endda købt en der var en nummer større i skålen end det jeg normalt(ikkegravid) bruger.
Men den gik ikke længere.
Er ellers ikke glad for at købe undertøj. Jo, bløde bomuldstrusser i sjove mønstre fra h&m. Det ved man hvad er. Og der skal jeg også bare have en helt almindelig medium. Easy peasy.
Men bh'er. Ydrk. Kan fanme aldrig finde noget godt. Prøvede forgæves ALLE undertøjsbutikker(i hvert fald omkring 10) i København da jeg skulle giftes, på jagt efter hudfarvet, stropløs bh i min størrelse. Fail. Endte med at bestille en fra England, og der har jeg så købt siden.
Men jeg vidste ikke hvilken størrelse jeg er endt med nu, så der var ingen vej udenom.
I triumph går de åbenbart kun op til G. Så ved man det. Og det var åbenbart ikke nok. Mine almindelige bryster kan ellers godt være i noget E.
Efter en halv time i det dér change-butik fandt vi noget jeg kunne være i. Men så skal de heller ikke vokse særlig meget mere, og bøjlen slutter inde/oppe under armen. Prøvliåhørher, undertøjsproducenter; Lav dog skålen dybere, og ikke bredere, for fan. Der er jo ikke nogen der har halvt bryst og halvt ryg i omkredsen. Det nytter da ikke noget. Brysterne sidder foran. (virkelig godt råd, det vidste de nok ikke i forvejen)
Christ. Men det er åbenbart ikke nemt at gå og være 65 J. J! Wtf. Ville åbenbart være nemmere hvis jeg tog lidt på over ryggen. Måske skulle man begynde til noget brydning.
Hvis pigerne fortsætter sådan når jeg da ar bruge det meste af alfabetet inden der overhovedet kommer mælk i dem.
Men den kommende fader synes det er alle tiders.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar