mandag den 3. december 2012

Navlepilleri, den ægte

Navlepilleri er normalt noget metafor over selvoptagethed.
Ligesom fluekneppere jo heller ikke går rundt og knepper fluer. Tror det er en enormt tidskrævende fritidsaktivitet. Både at fange dem, og udføre selve akten.

Men lige nu piller jeg lidt mere navle end folk gør flest. Den er nemlig ved at forsvinde. Har åbenbart fra naturens side en relativ dyb navle, for den er der stadig lidt.
Men det er sgu mærkeligt.

Ligesom fx dette intetsigende blogindlæg. Shit, det er søgt. Det er bare røvlang tid siden jeg skrev noget sidst. Ligesom den dusk gran jeg forestillede mig i noget krukke-arvet-fra-oldemor ligesom heller ikke gider hoppe op i krukken og pynte sig, men bare bliver ved med at ligge ude i gangen uden at få vand.

Har flere blogindlæg jeg hellere vil skrive, men de kræver ligesom nogle billeder, og de skal jo tages.
Det ene er af mine tånegle, og der skal man jo have strømper af og alt muligt.
Det andet er om en hue jeg har strikket til sødemand(så han ligner en mellemting mellem lillePer og en flødebolle), og der skal huen jo lige være hjemme samtidig med min mobiltelefon.
Har også en skitse af et seriøst bloginlæg liggende om kønsroller i naturen vs mennesker som jeg skrev på læsesalen i ren og skær overspringshandling sidste uge. Det skal lige fifles færdigt. Er kun stikord.

Gider altså godt snart have juleferie. Eller en weekend uden 2-3 arrangementer HVER fågging dag. a la: julemøde i strikkeklubben going juleklip hos ven(der bliver smækforærmet hvis man ikke kommer) going damejulefrokost eller juleaflutning med FDF-gudstjeneste med æbleskivepander-over-bål going tam psuedofamiliejulefrokost med biologisk far(man ser 3 gange om året). Skal heldigvis ikke have tømmermænd. Til gengæld kan jeg kun spise små portioner langsomt uden at have det som om jeg har spist en hel svineavlerproduktion helt alene. Der er ikke så meget plads tilbage mellem lunger og bækkenbund.
Er fadme ikke en gang nået ned til et-tallet på kalenderlyset (Ja. har sgu købt et. Og sat på en gammel, muselmalet underkop).
Er også stadig uafklaret omkring juleaften. Og aner ikke hvad andre eller jeg selv skal have i julegave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar