fredag den 15. november 2013

Nemt (virkelig nemt) adventsfad

Mel: Jul i Angora 
Så'r det jul her på bloggen 
Så er det frem med julesokken
For vi skal vælte os i juleskum og the

Fo-or jeg har nu lavet 
Nog't der pynte skal på fadet 
Det er adventslys med valnødder og pis! 

Oh, happy, unemployed babysitting days (er ironisk her. Har fadme kun fundet tid til det fordi min mor passede baby mens jeg var til jobsamtale. Og kunne aldrig drømme om at hive vogn plus baby ind i søstrene grene. Det kunne være alle tiders kamikazeptojekt). 
Nå. 
Men har jo sandt for dyden lavet et fad. I hvert fald smækket noget bloklys på. 
Du skal bruge: 
- Fad/tallerken/skærebræt(nok helst i træ,så)
- 4 bloklys, her fra søstrene grene, til 8-9 kroner stykket 
- en stang små julekugler fra søs grene i lyseblå winterwonderland-farve til 8,80. 
- en håndfuld valnødder, her importeret fra svigerfam. Kunne også have fundet kogler på jorden. 

Fremgangsmåde:
Sæt lys på fad. 
Hæld valnødder på. 
Put kulger på. 

Done. 
Suppler selv med fotogent økouldstrikketøj i blide babynuancer. 
Den perfektionistiske ville nok pille prisklistermærker af lysene og klippe vægen ned til 1 cm. 

Overvejer om bloggen bør hedde "over hvor gærdet er lavest og andre egotrip". 

1 kommentar:

  1. Hahahahahahahahahhahahahahah. Åh Gud! Jeg er selv stor fan af at springe over der hvor gærdet er væltet. Det er god stil (ps, jeg mener stadig det med sangteksterne.)

    SvarSlet