fredag den 17. januar 2014

Vilkårligt ævl

- skal heldigvis ikke skovle sne. Har ikke fortorv (endelig en fordel ved den grusvej).

-når der nu er flot med meget hår på hovedet og øjenvipperne, hvorfor så ikke også på og mellem benene? Ville virkelig være så(!) meget nemmere. 

- har fundet ud af hvorfor vi ikke tidligere har kastet os over koncept madplan. Vi lavede en i søndags. Købte ind til 3 retter, og har indtil videre lavet 2. Barnefaderen er på arbejde, og her sidder jeg så: slikløs, chipløs, chokoladeløs, alene i sofaen og parat til x-factor. Gulerod, anyone? 

- må give mega credit til VerdensBedsteBaby der sover. Hun har været på besøg i vuggestue i dag og i går, og klarer det vildt flot. Moderen synes det er lidt vildt. De andre børn er edderrøvme store. Kan gå og har mindst 10 tænder(av). Sneg mig til at se at den mindste er i hvert fald er halvt år ændre en lillefisen. Babymullerbarn, altså. Vil dog blære mig med at hun kan sige ae-ae, gyng-gang(gynge), mam-mam(mad), bøh, bar!(far) og diverse da-da-da. Pædagogen var også meeeget imponeret af wonder-baby. Selvfølgelig:-)


- var til "teaterkoncert" på Gladsaxe gymnasium i går. Eleverne var virkelig dygtige. Historien var virkelig fucked up. Fattede ikke en dej. Det gjorde sødemand heldigvis. Måtte have forklaret hvad den der lange pølse af gult stof med noget guld i zig-zag-mønster var. Og stigen med pap omvundet med stanniol.  Det var åbenbart en flod(?), og han havde hørt nogen synge om "min krystalbro". Aharhhh. Men pisseflot scenografi. Og vildt dygtige musikere. Min bror på trompet(awsome!), og sax(vidste jeg ikke han kunne. Så sejt).

-kan virkelig ikke finde på flere spændende retter til baby, af ting vi har, noget hun kan tåle, noget hun kan lide, og noget der kan laves med hende på armen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar